Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 6.2 MATEŘSKÁ ŠKOLA POSKYTUJE ÚČINNOU PODPORU VŠEM DĚTEM S POTŘEBOU PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ.

6.2 Mateřská škola poskytuje účinnou podporu všem dětem s potřebou podpůrných opatření.


Škola systematicky identifikuje individuální potřeby dětí při vzdělávání, v případě potřeby spolupracuje s odbornými pracovišti. Má vlastní strategii práce s dětmi s potřebou podpůrných opatření, tuto strategii naplňuje a vyhodnocuje její účinnost. Poskytuje specifickou podporu všem dětem, které ji potřebují. Škola systematicky eviduje výsledky a pokroky dětí s potřebou podpůrných opatření a skupin dětí se specifickými vzdělávacími potřebami a dbá o to, aby dosahovaly maximálního učebního pokroku. Tam, kde je to vhodné z hlediska zájmu dítěte, pedagogové zvou k procesu hodnocení a plánování vzdělávání další kolegy a odborníky.